Szukaj w serwisie

Nasza oferta dla Ciebie


Przemysław Kołak

Przemysław Kołak

  1. P. Kołak, „Kultura masowa jako produkt reklamowo-marketingowy”, Wydawnictwo Adam Marszałek, 2005.

Współautor

  1. Joanna Marszałek - Kawa, „Współczesne oblicza mediów”, Wydawnictwo Adam Marszałek, 2005,
  2. Jerzy Olędzki, „Public relations. Społeczne wyzwania”, wyd. ASPRA, 2007,
  3. Jerzy Olędzki, „Public relations. W komunikowaniu społecznym i marketingu”, wyd. ASPRA, 2010.łak, „Kultura masowa jako produkt reklamowo-marketingowy”, Wydawnictwo Adam Marszałek, 2005.
 
Skontaktuj się z nami Kontakt 22 460 46 00
Zarejestruj się na szkolenie Rejestracja na szkolenia
Zobacz nas na Facebooku Zobacz naszą stronę na Facebooku
Zobacz nas na YouTube Zobacz nasz kanał na YouTube
 
Poleć tą stronę w Google